09/01/2011

Tip ntah leh pakai ke tak menjelang exam??



exam oh exam..
dugaan besar nak exam ni adalah penggunaan komputer..
time nak exam la rasa nak tgk ni..
nak tgk tu, and so on....
xpernah2 serik ke aku ni..
tapi aku ada tip yg aku rasa taktau la kalau korg ikut..
berkesan ke x nak singkirkn addiction trhdp komputer..



kalau ikut cara aku la an..
aku akan amik satu hari tu..
aku akan buka komputer tu 24 jam..
hoho.. kejam la plak an..
ok,ok 16jam...
bertujuan la an..
tengok je sume movie yang ada..
bukak je lagu2 yg ada kat dalm komputer..
main je sampai aku penat, luak nak termuntah men komp..
esok and hari2 lepas tu sure tak larat dah nak tatap komp tu.
hoho..



kalau korang rasa idea ni bernas ntuk korg nak try..
dipersilakan..


another is, taruh r ngan kawan..
''kalau ko bukak komp esok, ko kena blanja aku kapal cruisee!!''
haa amek... haha..


itu saja tip aku...
okla kengkawans..
au revoir..



No comments: