14/04/2011

Selamat Ulang Tahun..

assalamualaikum..

hari ni hari special..
apa yg special nya??
ermm, pada satu hari..
semasa saya dalam lingkungan 12 tahun kowt..
saya ada tanya sesuatu kat mak..
"mak, mak, kenapa nombor plat kreta proton kita PBR 144?"
tanya dgn penuh perasaan..
ala, kreta dulu2.. kreta proton saga tu pon kaler kelabu..
nostalgia betul...
pastu, mak pown jawab...
"kalau nak tau, 144 tu la tarikh ayah kahwin dgn mak.
"14.4".
auuwww, sweet~


memandangkan hari ni
jatuh pada 14.4..
jadi ianya rasa sgt istimewa..
bukan saja kpd mak dan ayah..
tapi kami sekeluarga.. kih3..
hari ni genap 26 tahun hari perkahwinan mak n ayah..


jadi di kesempatan ini..
saya ingin mengucapkan..
SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN..
kepada mak yg cun & ayah yg hensem..
semoga:
* panjang umur & sihat2 selalu
* dimurahkan rezeki
* permudah segala urusan
* cepat naik haji
* bertambah keluarga baru & cucu yg ramai... kui3
dan lain2..
kami anak2 sentiasa mendoakan yg terbaik untuk mak ayah..



-live & let live-





2 comments:

farhan naim said...

Saya suka..saya suka...epi aniversary.wewittttttt~~~~~

nabila azmi said...

waa..sweetnyeeeee=)